همه چیز درباره کمپین‌ها و نحوی شرکت در مسابقات هشتگ مدیا – HashTagMedia و داستان تاُسیس این استارت اپ و ماجرای برگزاری کمپین ها و مسابقات در هشتگ مدیا – مگ روز

هشتگ مدیا – HashTagMedia چیست؟

همانطور که می‌دانید این روزها شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام بستر مناسبی برای کسانیکه در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند به وجود آورده است تا برند، محصولات و خدمات خود را با ترفندها حرفه‌ای همچون برگزاری کمپین‌ها و مسابقات به عموم مخاطبین ارائه دهند.

هشتگ مدیا -Media#

هشتگ مدیا -Media# یکی از استارت تاپ حرفه‌ای با کادر مجرب با همکاری سینا فرحی و امیر تشکر بنیان‌گذاری شده است. و توانسته در همین مدت کوتاه تاسیس خود با برگذاری کمپین ها و مسابقات هم در شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام جایگاه خوبی کسب کند و هم موج عظیمی از مخاطبین رو به سمت خود جلب کند.

کمپین های اینستاگرامی هشتگ مدیا -Media#

شاید شما هم مثل خیلی از دیگر مخاطبین اینستاگرام از کمپین های ایسنتاگرامی هشتگ مدیا آشنا شده باشید یا حتی در این کمپین‌ها شرکت کرده باشید.در حال حاظر هشتگ مدیا -Media# در حال برگذاری چند کپین مسابقه ای را با چهره‌های معروف سینا و تلویزیون و ورزشی و خوانندگان و کمیدن‌ها معروف همچون:

حسن ریوندی، فرزاد فرخ، پازل بند ، سینا درخشنده، نسرین مقانلو، میلاد کی مرام ,محمد رضا احمدی ، علی صادقی ،مرجانه گلچین،رامبد جوان، بهنام تشکر، نیوشا ضیغمی، علیرضا بیرانوند،شقایق فرهانی، حسام ناصری ، نیما شاهرخ شاهی ، ارسلان قاسمی، بهروز تشکر، حسن تفتیان و تعداد زیادی از افراد محبوب و معروف دیگر است.

ماجرای انتخاب اسم هشتگ مدیا

ماجرای انتخاب اسم هشتگ مدیا، کمپین‌ها و مسابقات هشتگ مدیا
ماجرای انتخاب اسم هشتگ مدیا

“خرداد ماه بود و من و امیر تشکر در حال راه اندازی یک استارت اپ بودیم، همه چیز آماده بود به جز اسم مجموعه

در همین بحبحه برای یک جلسه کاری راهی مشهد مقدس شدیم، اما فکر انتخاب اسم از سرمون بیرون نمیرفت

راهی حرم مطهر امام رضا (ع) شدیم، وقتی که جلوی ضریح امام رضا نشسته بودیم و عرض ادب میکردیم با توجه به شکل هندسی ضریح یه ایده رسید به ذهنمون ، هشتگ….

و هشتگ مدیا متولد شد

همونجا نذر کردیم که اگر همه چیز خوب پیش بره و بتونیم موفق بشیم

خیلی زود برای ادای نذرمون به مشهد برگردیم.

و اکنون بعد از گذشت ۵ ماه از اون تاریخ، لحظه شماری میکنیم بعد از پایان کمپین دوم ، به پابوسی امام رضا(ع) که امروز هم سالروز شهادتش هست برسیم.

شرکت در مسابقه هشتگ مدیا

برای شرکت در مسابقه شما ابتدا به ادرس پیج farahi_official@ رفته و در صفحه پیج مسابقه ۹۹ دنبال کننده وجود دارد که شما باید آن‌ها را دنبال کنید. و سپس ایدی پیج خود را از طریق لینک داخل همان پیج که ادرس سایت هشتگ مدیا است ثبت کنید. نکته مهم حتماً هنگام جستجوی پیج به دارا بود تیکت آبی پیج توجه کنید.

جوایزه کمپین پنجم

کمپین 5 هشت مدیا - کمپین ها و مسابقات هشتگ مدیا
کمپین ۵ هشت مدیا – کمپین ها و مسابقات هشتگ مدیا

کمپین پنجم هشت مدیا تو راهه 💣💣💣💣💣

  1. ۱۱۰ میلیون پول نقد
  2. ۵ ست جهیزیه شامل ۱۰ قلم فرش+ تلوزیون+ یخچال فریزر+ لباسشویی+ ماشین ظرف شویی+ جارو برقی+ آب میوه 
  3. ۲۵ جایزه یک میلیون توامنی
  4. ۵ عدد دستگاه پلی استیشن
  5. ۵ سکه تمام بهار آزادی






چرا برای تبلیغ هشتگ مدیا را انتخاب کنیم؟

اگر شما محصولات، خدمات  را به دیگران معرفی کنید و در این بازار دیجتال مارکتینگ جایگای برای خود کسب کنید و فروش محصولاتتان بالا برود ما به شما استارت اپ هشتگ مدیا توصیه می‌کنیم.از جمله خدمات هشتگ مدیا:

  • ایده پردازی دقیق و خلاقیت
  • ارائه مشاوره صحیح
  • تجربه بالا در تبلیغات
  • منبع:   magrooz.ir