۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

لیست بهترین شیرآلات آشپزخانه بدون لمس

ما در دوران مدرن زندگی می کنیم و فناوری هر محصولی را که در خانه های خود استفاده می کنیم در حال تغییر است. تلویزیون ، یخچال و سایر وسایل خانه ما اکنون دارای عملکردهای هوشمند هستند، بنابراین ما هم اگر از عصر تکنولوژی عقب نمانیم باید بر اساس بودجه خود از لوازم خانگی پیشرفته استفاده کنیم.

در این مقاله، وظیفه ما پیدا کردن بهترین شیرآلات آشپزخانه بدون لمس است. این وسایل خاص هستند زیرا آنها از فن آوری مدرن برای اضافه کردن قابلیت‌ها و راحتی در هنگام استفاده از آنها استفاده می کنند. شما در این راهنمای خرید با کلیه جزئیات بهترین شیرآلات آشپزخانه آشنا می کند. همچنین شما می توانید تمام مزایای انتخاب بهترین شیر آب آشپزخانه و نحوه نصب آن را خود بیاموزید.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله اینترنتی ایران تحقیق

هرآنچه زنان باردار و شیرده باید در مورد کرونا بدانند

کرونا چه اثری بر زنان باردار دارد؟

هرآنچه زنان باردار و شیرده باید در مورد کرونا بدانند - زنان باردار

سؤال: آیا زنان باردار، بیشتر از دیگر افراد، مستعد عفونت، تشدید بیماری و مرگ بر اثر ویروس کرونا هستند؟

پاسخ: هنوز اطلاعات علمی کافی درمورد اثر ویروس کرونا بر زنان باردار وجود ندارد؛ اما می‌دانیم که زنان باردار بیشتر از دیگران در معرض تغییرات سیستم ایمنی و فیزیولوژیک هستند و این باعث می‌شود دربرابر عفونت‌های دستگاه تنفسی مقاومت کمتری داشته باشند. همچنین، با وجود اینکه که در موارد دیگری از سندرم ویروس کرونا، مانند سندرم ویروس کرونای حاد تنفسی (ویروس سارس/ SARS-CoV) و سندرم ویروس کرونای خاور‌میانه (مرس/ MERS-CoV) و دیگر بیماری های عفونی ویروسی مانند آنفولانزا دیده شده است، خطر تشدید بیماری و مرگ برای زنان باردار بیشتر از مردم عادی است.

ادامه مطلب...
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله اینترنتی ایران تحقیق