ما در دوران مدرن زندگی می کنیم و فناوری هر محصولی را که در خانه های خود استفاده می کنیم در حال تغییر است. تلویزیون ، یخچال و سایر وسایل خانه ما اکنون دارای عملکردهای هوشمند هستند، بنابراین ما هم اگر از عصر تکنولوژی عقب نمانیم باید بر اساس بودجه خود از لوازم خانگی پیشرفته استفاده کنیم.

در این مقاله، وظیفه ما پیدا کردن بهترین شیرآلات آشپزخانه بدون لمس است. این وسایل خاص هستند زیرا آنها از فن آوری مدرن برای اضافه کردن قابلیت‌ها و راحتی در هنگام استفاده از آنها استفاده می کنند. شما در این راهنمای خرید با کلیه جزئیات بهترین شیرآلات آشپزخانه آشنا می کند. همچنین شما می توانید تمام مزایای انتخاب بهترین شیر آب آشپزخانه و نحوه نصب آن را خود بیاموزید.

اما قبل از انجام این کار ، حتما بررسی بهترین شیرهای آب آشپزخانه بی دست و پا ما را بخوانید . کارشناسان ما ساعتها در تحقیق در وب و انتخاب واحدهای دارای رتبه برتر که مصرف کنندگان از آنها دوست دارند صرف کردند. ما جوانب مثبت و منفی آنها را توصیف کردیم و ویژگی های آنها را توضیح دادیم. با تشکر از آن، شما تمام اطلاعات لازم را برای انتخاب یک شیر آب خواهید داشت که فراتر از انتظارات شماست.

۵ تا از بهترین شیرآلات آشپزخانه بدون لمس

۱. شیر آب آشپزخانه بدون لمس MOEN ALIGN MOTION SENSE

اگر از علاقه مندان به طراحی صنعتی هستید ، این شیر آبادی بی سیم را که توسط Moen طراحی شده است دوست خواهید داشت. این محصول با یک لایه ضد زنگ مقاوم در برابر نقطه برای اطمینان از زیبایی آشپزخانه شما ارائه شده است.

در عین حال ، شما راحتی از خروش کشویی را که دوست داشتنی است ، دوست خواهید داشت. این سنسور دقیق است ، و نباید در فعال کردن آن مشکلی داشته باشید. چشمه قابل تمدید تضمین می کند که شما می توانید ظروف را به طور موثر تمیز کنید.

بهترین شیرآلات آشپزخانه بدون لمس -بهترین شیرآلات آشپزخانه
بهترین شیرآلات آشپزخانه

توجه کنید که سنسور در سمت چپ پایه شیر آب چطور است. اگرچه قابل اعتماد است و به خوبی کار می کند ، اما به ویژه به آن طرف حساس است. به همین دلیل باید از قرار دادن وسایل نزدیک به آن خودداری کنید.

سرعت جریان آب ۱.۵GPM است ، به این معنی که محصول کارآمد و سازگار با محیط زیست است. این دستگاه از شش باتری AA استفاده می کند ، و برای نصب تخته کف فقط نیاز به یک سوراخ دارید. شما همچنین دارای دسته ای هستید که دمای آب را بدون دردسر تنظیم کنید و کلیه خریداران دارای ضمانت عمر محدود می باشند.

۲. شیر آب شیرین کن آشپزخانه مارک LELAND TOUCH KITCHEN

در اینجا محصولی وجود دارد که از یک روش متفاوت نسبت به مکانیسم اساسی لمسی استفاده می کند. Delta Faucet Leland شما را برای لمس آبشار به فعال کردن آن می خواهد.

این هم بزرگترین فایده و هم نقطه ضعف است. مزیت این است که می توانید با پیشانی یا مچ دست خود لکه را لمس کنید ، که احتمال کثیف شدن آن را به حداقل می رساند. همچنین باعث می شود این واحد کودک پسند باشد زیرا فعال سازی تصادفی را به حداقل می رساند. با این حال ، این بدان معناست که واحد کاملاً بی دست و پا نیست.

2. شیر آب شیرین کن آشپزخانه مارک LELAND TOUCH KITCHEN - بهترین شیرآلات آشپزخانه
۲. شیر آب شیرین کن آشپزخانه مارک LELAND TOUCH KITCHEN بهترین شیرآلات آشپزخانه

خبر خوب این است که شیر آب دارای ویژگی های چشمگیر است. از یک فناوری انحصاری برای جلوگیری از خراب شدن استفاده می کند و می توانید بین حالت های جریان و اسپری انتخاب کنید. سیستم متصل کننده مغناطیسی تضمین می کند که نیش کشنده به پایین بی دردسر بازگردد.
چراغ LED دما را حساس می کند و در صورت بروز هرگونه تغییراتی به شما هشدار می دهد تا از هرگونه ناراحتی یا غافلگیری جلوگیری کنید. فیکسچر به شش باتری AA احتیاج دارد و می توانید یکی از گزینه های نصب یک تا سه سوراخ را انتخاب کنید.

۳. حسگر حرکتی شیر آب آشپزخانه لمسی BOHARERS 

Boharers یک شیر آب آشپزخانه کلاسیک با یک قوس نسبتاً کم طراحی کرد. سنسور محصول در پایین پایه است و در تشخیص حرکت قابل اعتماد است.

جوش ممکن است بهترین ویژگی این شیر آب بی سیم باشد. اول از همه ، این سه عملکرد را ارائه می دهد – جریان ، اسپری و مکث. از آنجا که از مکانیزم بیرون کشیدن استفاده می کند ، یادگیری نحوه استفاده از حالت مکث می تواند برای به حداقل رساندن اسپلت ها بسیار حیاتی باشد.

3. حسگر حرکتی شیر آب آشپزخانه لمسی BOHARERS  - بهترین شیرآلات آشپزخانه
۳. حسگر حرکتی شیر آب آشپزخانه لمسی BOHARERS

نازل ساخته شده از لاستیک است و تمیز کردن آن آسان است تا از ساخت مواد معدنی جلوگیری شود. فیکسچر دارای یک دسته منفرد است و نصب آن به یک تا سه سوراخ نیاز دارد.

سرعت جریان به طور متوسط ​​۱.۸GPM است و محصول برای اجرای چهار باتری AA نیاز دارد. این سازنده از مواد ترکیبی استفاده کرده و یک برس نیکل برس. اگرچه از نظر ظاهری جذاب به نظر می رسد ، در ضمن خراشیدن نیز مستعد است ، به همین دلیل هنگام تمیز کردن وسایل باید مراقب باشید.

۴. شیرآلات آشپزخانه بدون لمس سنسور حسگر حرکت

در انتهای پایه متوجه یک سنسور خواهید شد ، اما یکی دیگر از آن در قسمت بالای بدن پنهان است. همه این اطمینان را می دهد که دستگاه حرکات را بدون زحمت تشخیص می دهد. علاوه بر این ، حتی ممکن است در نقاط حساس باشید ، اما این یک چیز خوب است.

نطفه نسبتاً طولانی است و با زحمت به موقعیت خود باز می گردد. سمپاش عملکرد مفصل گردنده ۳۶۰ درجه و عملکرد اسپری و جریان را ارائه می دهد. شما متوجه یک دسته منفرد در سمت راست خواهید شد که به شما امکان می دهد دمای آب را تنظیم کنید. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای چرخش کامل آن وجود دارد. انتهای نیکل برس ، تضمین می کند که آیتم متناسب با هر نوع دکوراسیون آشپزخانه است و به نظر می رسد درجه یک و ظریف است.

5- شیر آب آشپزخانه دو حسگر BADIJUM - بهترین شیرآلات آشپزخانه
۵- شیر آب آشپزخانه دو حسگر BADIJUM

سازنده ادعا می کند که این محصول دارای گواهینامه CUPC است تا حداکثر دوام و مقاومت در برابر زنگ را تضمین کند. جعبه کنترل جمع و جور و ضد آب است ، که لمس خوبی است. تولید کننده همچنین ضمانت عمر محدودی را برای فیکسچر ارائه می دهد.

۵- شیر آب آشپزخانه دو حسگر BADIJUM

سازنده نشان می دهد که این سنسور در فاصله ۲.۵ اینچی از سنسور کار می کند. این بسیار راحت است زیرا فعال سازی های تصادفی را به حداقل می رساند. قابلیت اطمینان سنسور چشمگیر است ، و دسته به شما امکان می دهد دما را بدون زحمت تنظیم کنید. جالب است بدانید که جریان آب پس از سه دقیقه بطور خودکار خاموش می شود. شما می توانید این بار با بستن آن خود کاهش دهید.

در مورد سایر جزئیات ، طراحی طاق بلند مناسب هر دو آشپزخانه مدرن و سنتی است. خوب است که تولید کننده به پایان برس نیکل برس. با این حال ، پایان به اندازه فیکسچر دوام ندارد و ممکن است با گذشت زمان شروع به لایه برداری کند.

سمپاش با طراحی بصری همراه است. اگر آب را از موقعیت اولیه حرکت دهید ، به طور خودکار آب جاری می شود و هنگام بازگشت سمپاش به موقعیت شروع ، آن را خاموش می کنید. سمپاش همچنین دارای سه کارکرد و هواکش باکیفیت است.

بهترین شیر آب آشپزخانه

بهترین شیر آب آشپزخانه - بهترین شیرآلات آشپزخانه
بهترین شیر آب آشپزخانه

راهنمای خرید شیر آب آشپزخانه TOUCHLESS

فناوری Touchless نوآوری است که مدتی است در جریان است ، اما هنوز هم یک ویژگی مدرن و پیشرفته است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد با این نوع شیر آب آشنا نیستند. ما امیدواریم که راهنمای خرید ما به شما در روشن کردن موارد کمک کند و شما را به عنوان یک متخصص در زمینه موضوع تبدیل کند.

۸ فاکتور که باید هنگام خرید شیر آب آشپزخانه بدون لمس در نظر بگیرید
ما با انتخاب عواملی که در انتخاب شیر آب آشپزخانه با فناوری بدون لمس در نظر گرفته‌ایم ، شروع می کنیم . به ویژگی های مهم نگاهی بیندازید و قبل از انتخاب یک وسایل مناسب ، اطمینان حاصل کنید که آنچه نیاز دارید را روشن کنید.

سنسور چقدر دقیق است؟

اولین ویژگی مورد توجه ، ویژگی مهم شیر آب آشپزخانه بدون دست است. نکته مهم در مورد این نوع فیکسچرها این است که آنها به حسگرهای ناشی از حرکت تکیه می کنند. اگر دست های خود را به اندازه کافی به سنسورها نزدیک کنید ، آب بلافاصله شروع به جریان می کند.

در حالی که توضیح دادن نحوه عملکرد سنسورها ساده است ، دقت آنها تا حد زیادی از واحد به واحد دیگر متفاوت است. برخی از سنسورها بیش از حد حساس هستند و حتی اگر یک مگس به سینک نزدیک شود ، فعال می شوند. اما دیگران ، شما را ملزم به انجام حرکات ناگهانی برای تحریک آنها می کند زیرا ممکن است در نزدیکی دست های شما به آرامی واکنش نشان ندهند.

به همین دلیل می خواهید تأیید کنید که دقت سنسور مناسب شماست. اگر آشپزخانه کوچک دارید ، سنسوری را نمی خواهید که بیش از چند اینچ از موقعیت شیر ​​آب حرکت کند.

اما اگر آشپزخانه بزرگی دارید و نیازی به قرار دادن وسایل یا قرار گرفتن در کنار سینک ندارید ، مگر اینکه بخواهید از آن استفاده کنید ، می توانید با سنسورهای مجهز به دورترین دقت بروید.

نکته اصلی در حساسیت متناسب با انتظارات شماست. شما نمی خواهید هر بار که به آن نزدیک شوید ، شیر آب را به طور تصادفی شروع کنید. با این حال ، شما همچنین نمی خواهید فعال شدن یک دردسر باشد ، به خصوص اگر عجله دارید.

کدام مواد و اتمام موجود است؟
تولید کنندگان معمولاً از مخلوط استیل و مواد برنجی برای ساخت اولیه استفاده می کنند. در بیشتر موارد ، شیر آب دارای مواد کافی است که حداقل برای چند سال نگه داشته می شود. اما ، اگر یک واحد حق بیمه بخرید و مرتباً آن را حفظ کنید ، طول عمر ممکن است تا چند دهه گسترش یابد.

انتخاب پایان مناسب همچنین می تواند به دوام کمک کند. علاوه بر این ، پایان برای زیبایی شناسی مهم است. باید متناسب با دکوراسیون باشد و می تواند ظاهر کلی آشپزخانه را تقویت کند.

بادوام ترین حالت کروم است اما فولاد ضدزنگ نیز در برابر لکه ها و لکه ها بسیار مقاوم است. اگر آشپزخانه پرنعمت دارید ، ممکن است از یک نیکل برنز لذت ببرید ، یا با برنز آغشته به روغن بروید. گزینه های مختلف بسته به سازنده متفاوت است ، اما بسیاری از شرکت ها حداقل برای هر مدل حداقل چندین مورد نهایی ارائه می دهند.

میزان مصرف برق چه اندازه است؟
ابتدا توضیح خواهیم داد که سنسورها برای کار صحیح به منبع تغذیه نیاز دارند. این منبع انرژی ممکن است برق باشد ، اگرچه این گزینه معمولاً گران تر است. شما همچنین می توانید با باتری بروید ، و نیازها اغلب به سازنده و واحد خاص بستگی دارد.

اکثر وسایل آشپزخانه با سنسورهای هوشمند به چهار باتری AA احتیاج دارند. با این حال ، برخی از واحدها ممکن است به شش عدد از این باتری نیاز داشته باشند. طول عمر باتری ها به طور مستقیم به مصرف برق شیر آب آشپزخانه بستگی دارد. اگرچه استفاده مکرر از سنسورها می تواند باتری ها را سریعتر از حد معمول تخلیه کند ، اما برخی از واحدها از قدرت بیشتری نسبت به سایرین استفاده می کنند.

خبر خوب این است که هر مجموعه باتری حداقل برای چند ماه دوام خواهد آورد. در برخی واحدها سه ماه خواهد بود ، اما وسایل دیگر ممکن است نیاز به تعویض باتری برای یک سال کامل نداشته باشند.

نکته مثبت دیگر این است که باتری ها گران نیستند. علاوه بر این ، جایگزینی آنها آسان است. این روند با تغییر باتری در ریموت یکسان است.

زمان خاموش شدن خودکار ؟

هنگامی که سنسور را فعال کنید ، شیر آب آشپزخانه بی دردسر شما فعال می شود. آیا تاکنون فکر کرده اید که چگونه آن را غیرفعال می کند؟
اکثر مدل ها از زمان خاموش کردن اتوماتیک استفاده می کنند. اگر هیچ حرکتی در مدت زمان مشخص تشخیص داده نشود ، سنسور فیکسچر را غیرفعال می کند ، و آب از جاری شدن متوقف می شود.

زمان خاموش شدن اتوماتیک معمولاً بیشتر از چند ثانیه نیست. خبر خوب این است که بیشتر شیرها تا زمانی که حرکت را تشخیص دهند اجرا می شوند. این بدان معنی است که شما نیازی به نگرانی ندارید. آنها هنگام شستن ظروف به طور ناگهانی متوقف می شوند.

اما اگر دستان خود را از شیر آب دور کنید ، به طور خودکار غیرفعال می شود. این یکی دیگر از ویژگی های مناسب و بهداشتی است زیرا لازم نیست خودتان جریان آب را خاموش کنید.

نوع و طول سر اسپری چیست؟

مورد بعدی که ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد سر اسپری است. این یک جزء مهم است زیرا در روند واقعی استفاده از شیر آب آشپزخانه شما شرکت می کند.

اکنون ساده‌ترین مکانیسم سر اسپری‌ها یک سر ثابت است. این یک جزء است که در حالت پیش فرض سوار می شوید و دیگر نمی توانید آن را جابجا کنید.

راهنمای خرید شیر آب پز آشپزخانه - بهترین شیرآلات آشپزخانه
راهنمای خرید شیر آب پز آشپزخانه

روش دیگر ، شما می توانید یک چشمه قابل تمدید را انتخاب کنید. این مدل ها در مدل های کشویی و کشویی قرار دارند. حالت دوم حداکثر قابلیت مانور را دارند ، اما نوع سابق به دلیل حداقل خطر پاشش محبوبیت بیشتری دارد.

شما باید از ویژگی های اصلی مانند نوع و طول شیلنگ درنظر بگیرید. این مهم است که اطمینان حاصل کنید که می توانید حتی به دورترین نقاط سینک های خود برسید. این امر باعث شستشوی ظرفشویی می شود و نظافت کلی آشپزخانه شما را بهبود می بخشد. اگر می خواهید از راحتی و راحتی حداکثر استفاده کنید ، حتما بهترین شیر آب آشپزخانه کشویی را که در حال حاضر موجود است پیدا کنید.

آیا می توانید جریان و دما آب را تنظیم کنید؟
مهمترین مزیت شیرهای آشپزخانه بدون لمس این است که شما مجبور نیستید که با چرخاندن دسته ها ، جریان و دما آب را در تنظیم وقت خود هدر دهید. درعوض ، هر زمان که بخواهید شیر آب را فعال کنید ، دست خود را در این نزدیکی قرار می دهید تا سنسورها را تحریک کنید.

اما آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا می توان جریان و دمای آب را تنظیم کرد؟ بله ، این واحدها قابل تنظیم هستند ، اما شما باید قبل از شروع استفاده از شیر آب ، تمام تنظیمات را انجام دهید.

در بیشتر موارد ، شما می توانید با استفاده از جعبه دیتا که همراه با وسایل شماست ، دمای دلخواه را تنظیم کنید. با استفاده از این ابزار می توانید تنظیم کنید که آیا می خواهید آب گرم ، گرم یا سرد باشد. اکثر شیر آب ها در هنگام احترام به خواسته های شما در مورد دما عالی هستند.

در مورد جریان آب ، فقط برخی از واحدها به شما امکان می دهند جریان را با جعبه داده تنظیم کنید. در صورت امکان ، فقط چند کلیک طول می کشد. بسته به طریقه استفاده بیشتر از شیر آب ، می توانید آن را برای شستن ظرف ها یا پر کردن گلدان ها تنظیم کنید. اگر جریان آب قابل تنظیم نباشد ، واحد از پیش تعیین شده GPM (گالن در دقیقه) برخوردار است ، و شما باید به آن نرخ عادت کنید.

سرانجام ، به ما توجه کنید که برخی از شیرآلات با وجود استفاده از فناوری بی سیم ، دارای دسته هستند. دسته نصب شده بر روی شیر آب به شما اجازه می دهد تا دمای آب مورد نظر را به راحتی تنظیم کنید.

آیا شما یک برند معتبر را انتخاب کردید؟
به این شکل فکر کنید – اگر شما در حال خرید یک شیر آب آشپزخانه بی دست و پا هستید ، در حال خرید کالایی هستید که باید برای یک دهه یا بیشتر دوام داشته باشد. به همین دلیل انتخاب مدلی مهم است که بتواند آن انتظارات را توجیه کند.

بهترین راه برای اطمینان از ماندن شیر آب شما برای مدت طولانی ، خرید آن از یک برند معتبر است. بسیاری از شرکت ها ، مانند Delta Faucet ، Moen و Kraus ، ده ها سال است که در این مرکز فعالیت می کنند. شما همچنین افراد دیگری دارید که تنها در چند سال به عنوان رهبر صنعت تاسیس شده اند.

انتخاب یک برند معتبر بدین معنی است که شما محصولی با کیفیت و عالی خواهید یافت و تمام ویژگی هایی که امیدوار کننده است. علاوه بر این ، احتمال دارد که آنها در صورت بروز هرگونه مشکلی در مورد شیر آب ، از ضمانت نامه رعایت کرده و از مشتری تحسین برانگیز برخوردار شوند.

عوامل دیگری را باید در نظر بگیرید؟
ممکن است به نظر برسد که اینها عوامل جزئی هستند ، اما حتماً هنگام انتخاب شیر آب آشپزخانه بی دردسر آنها را در نظر بگیرید:

قیمت
– آیا تاکنون در نظر گرفته اید که چقدر آماده سرمایه گذاری در یک شیر آب هستید؟ می توانید به واحدهای مقرون به صرفه زیر ۱۰۰ دلار مراجعه کنید ، اما پول خود را نیز در واحدهای گران تر بهم بزنید. لطفا توجه داشته باشید که شیرهای بدون لنز از سنسورهای هوشمند استفاده می کنند که آنها را ارزانتر از شیرهای کلاسیک می کنند.

ضمانتنامه
– در صورت دریافت ضمانت طول عمر محدود برای وسایل بی سیم ، نباید تعجب کنید. این امر به ویژه در صورت انتخاب یک برند معتبر صادق است. با این حال ، حتی واحدهای سطح ورودی دارای ضمانتی هستند که شما را حداقل از پنج سال در برابر اشتباهات محافظت می کند.

قوس
– می توانید از میان شیرهای با قوس کم ، که برای سینک های عمیق مناسب است ، و شیرهای مرتفع استفاده کنید. در نهایت ، انتخاب به شما بستگی دارد و تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد.

کوه
– اولین گزینه نصب فیشور بر روی سینک است و بیشتر کاربران با آن انتخاب می روند. با این حال ، شما همچنین می توانید جایگزین شیر آب بر روی دیوار. این می تواند برخی از مکان ها را ذخیره کند و به زیبایی کلی آشپزخانه کمک کند.

سهولت نصب
– برخی از واحدها ممکن است دوستانه با DIY باشند ، و شما می توانید خود آنها را نصب کنید. با این وجود ، نصب و راه اندازی های پیچیده تر ممکن است به کمک یک متخصص نیاز داشته باشد.

چگونه یک شیر آب آشپزخانه بدون لمس کار می کند؟

اگر با سنسورهای حرکتی آشنا هستید ، می توانید فرض کنید که چگونه یک شیر آب آشپزخانه بدون درد کار می کند. به طور خلاصه ، به محض نزدیک شدن به سنسورهای مستقر در شیر آب ، آن را فعال کرده و جریان آب را می گیرد. این یک فناوری هوشمند است که برای استفاده از آن نیازی به لمس لوازم جانبی ندارد.

چگونه یک شیر آب آشپزخانه بدون لمس کار می کند؟ - بهترین شیرآلات آشپزخانه
چگونه یک شیر آب آشپزخانه بدون لمس کار می کند؟

بیایید با کسب اطلاعات در مورد قسمتهای اصلی آن ، با لوازم جانبی بیشتر آشنا شویم.

اجزای اصلی شیر آب آشپزخانه بدون لمس چیست؟

منظور سنسورها چیست؟

یکی از اجزای جدایی ناپذیر هر شیر آب بی حسگر است. می توانید یک یا چند سنسور حرکتی را بر روی فیکسچر پیدا کنید. بیشتر اوقات ، سنسورها در قسمت بالای شیر آب و همچنین در انتهای آن ، درست بالای سوراخ مورد استفاده برای اتصال آن به سینک قرار دارند.
این سنسورها حضور انسان را در محدوده مشخص شده تشخیص داده و شیر آب را روشن می کنند. به محض اینکه دستان خود را از آن محدوده خارج کنید ، دستگاه شیر آب را غیرفعال می کند (تایمر تأخیر معمولاً یک یا دو ثانیه طول می کشد).

شیر فلکه
دریچه ای از جنس الکترون را در شیرهای آشپزخانه بی دست و پا پیدا خواهید کرد. این سنسور با استفاده از سیگنال های الکترومغناطیس ، این شیرها را کنترل می کند. سنسور سیگنال را به سوپاپ می فرستد و باز می شود تا آب جریان یابد. همین فرآیند سوپاپ را خاموش می کند تا آب از طریق دهانه آب متوقف نشود.

منبع نیرو
این باتری ها یا ترانسفورماتورهای AC هستند که از جریان ولتاژ کم استفاده می کنند. وظیفه آنها نیرو دادن سنسورها و اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه است.

فواره زدن اب
این بخشی است که آب از آن عبور می کند تا بتوانید از آن استفاده کنید. نطفه ها در مواد مختلف و به پایان رسیده اند و می توان آنها را ثابت یا تمدید کرد.
در حالی که ما در حال صحبت هستیم ، بیایید به مؤلفه هایی که می توانید در سایر شیر آب ها بیابید اشاره کنیم. این لیست شامل دسته ، لوازم جانبی و فیلترها است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب سیستم تصفیه صحیح برای سختی آب در منطقه خود می توانید راهنمای خرید فیلتر آب شیر آب را بررسی کنید.

بررسی شیر آب آشپزخانه

فواید شیر آب آشپزخانه
اکنون که با چگونگی عملکرد شیر آب آشپزخانه بدون لمس آشنا هستید، آیا این اطمینان دارید که آنها گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما هستند؟ در صورت نیاز به برخی قانع کننده تر ، بیایید به مزایای این شگفتی فناوری نگاهی بیندازیم.

۴ مزایای استفاده از شیر آب آشپزخانه بدون لمس

یک انتخاب بهداشتی
اگر در مورد باکتری ها و بهداشت عمومی نگران هستید ، شیرآلات آشپزخانه بی دست و پا انتخابی عالی هستند. این واقعیت که شما برای فعال کردن آن نیازی به لمس شیر آب ندارید ، به معنای آن است که شما در معرض خطر ابتلا به باکتری از فیکسچر قرار نخواهید گرفت.

اگرچه این یک خطر بزرگ در خانه نیست ، اما در امکانات تجاری می تواند مهم باشد. اگر همه در مرکز خرید شیر آب را لمس کنند ، خطر انقباض ویروس ها و بیماری ها افزایش می یابد. به همین دلیل است که بسیاری از امکانات تجاری برای حفظ بهداشت در حداکثر سطح ، به وسایل بی سیم می چسبند.
حتماً بررسی های شیر آب آشپزخانه ما را نیز بررسی کنید .

وسایل و آشپزخانه خود را تمیز نگه می دارد
شما در وسط تهیه غذا قرار دارید و دستان شما کثیف است. با این حال ، شما باید آنها را قبل از ادامه مراحل بعدی شستشو دهید. اگر برای فعال کردن شیر آب نیاز به دستگیره دارید ، آن را کثیف می کنید. نه تنها لازم است دستان خود را تمیز کنید بلکه کل شیر آب را نیز تمیز کنید.

این یک دردسر است ، به همین دلیل است که شیرهای آشپزخانه بدون درد آن مرحله را از بین می برند. به جای تماس با واحد ، آن را با فعال کردن سنسورها با حرکت خود فعال می کنید. این به تمیز نگه داشتن شیر آب و کل آشپزخانه کمک می کند.

بسیار راحت
این واقعیت که شما مجبور نیستید که دسته را بچرخانید و ثانیه ها را برای تنظیم جریان و دما مورد نظر صرف کنید بسیار مناسب است. اگر شما نیاز به شستن دست ها یا ظروف خود دارید ، شیر را در قطعه ای از ثانیه فعال می کنید. هم راحت و هم راحت است ، به همین دلیل کاربران از این نوع شیر آب قدردانی می کنند.

یک راه حل طولانی مدت
تمام شیرهای آشپزخانه راه حل های ماندگاری هستند و اکثر وسایل لمسی دارای اجزای با کیفیت و قابل اعتماد هستند. سنسورها و سایر قطعات باید سالها بی عیب و نقص کار کنند. علاوه بر این ، شما در آینده سرمایه گذاری خواهید کرد زیرا وسایل هوشمند با گذشت زمان تبدیل به یک استاندارد می شوند.

نحوه نصب شیرآلات آشپزخانه بدون لمس

شیرآلات آشپزخانه بدون لمس ممکن است وسایل مدرن باشد ، اما حقیقت این است که نصب آنها آسان است. اگر شما دانش و تجربه پایه لوله کشی دارید ، یا یک متخصص DIY هستید ، نباید برای شما مشکلی ایجاد کند.

ما دستورالعمل های مفصلی ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که روند راه اندازی بی وقفه انجام می شود. لطفاً توجه داشته باشید که نصب ممکن است از واحد مختلف متفاوت باشد. به همین دلیل رعایت کلیه مشخصات موجود در دفترچه راهنمای محصول بسیار مهم است. از راهنمایی زیر فقط به عنوان مشاوره کلی در مورد مراحل انجام در هنگام نصب استفاده کنید.

مرحل نصب شیر آب آشپزخانه بدون لمس

آماده سازی
به موارد زیر نیاز خواهید داشت:
شیر آب جدید (و سینک یا سایر مواردی که می خواهید در آشپزخانه خود نصب کنید)
باتری های مناسب (معمولاً AA)
پیچ گوشتی های سر سنتی و فیلیپس
آچار قابل تنظیم
اندازه گیری نوار
مته و ۳/۳۲ بیت
۶ مرحله برای نصب ایمن شیر آب آشپزخانه بدون دست و پا 😆 
مرحله ۱: خلاص شدن از شیر آب قدیمی
اگر شیر آب موجود را جایگزین کنید ، ابتدا باید آن را حذف کنید. اما قبل از آن ، خاموش کردن منبع آب بسیار حیاتی است. شما نمی خواهید در آشپزخانه خود سیل ایجاد کنید ، بنابراین دریچه های مناسب را محکم کنید. اگر مطمئن نیستید که دریچه ها را خاموش کنید ، می توانید شیر اصلی را محکم کرده و از ادامه جریان آب در کل خانه خود جلوگیری کنید.

حتماً در مورد دریچه ها دقت کنید. آچار ممکن است به شما کمک کند که آنها را محکم کنید ، اما مراقب باشید زیرا شیرهای زنگ زده مستعد شکستن هستند. پس از اطمینان از آب جاری بودن (حتماً آن را تست کنید) ، وقت آن است که شیر آب را جدا کنید.

مرحله ۲: شیر آب جدید را قرار دهید
راهنمای نصب شیر آب آشپزخانه ما امیدواریم که شما اطمینان داشته باشید که شیر آب با سینک ظرفشویی و میز کار سازگار است. اکنون زمان آن است که آن را قرار دهیم. شما می خواهید از واشر عرشه برای نخ ریختن ساق پا ، شیلنگ ها و کابل داده از طریق آن استفاده کنید.

حال به سوراخ نصب توجه کنید و در صورت لزوم سوراخ های بیشتری بسازید. پس از آماده شدن سوراخ کافی ، اجزای ذکر شده در بالا را از طریق آنها بکشید تا بتوانید اسکلت سفت را محکم کنید. اسکاتچون تضمین می کند که سوراخ هایی برای افزودن به زیبایی شناسی قابل مشاهده نیستند.

مرحله ۳: زیر سینک بروید
زمان آن رسیده است که زیر سینک قرار بگیرید تا شیر آب جدید خود را در موقعیت خود ایمن کنید. ممکن است بخواهید اگر تاریکی در آنجا تاریک است ، از چراغ قوه استفاده کنید.

حالا می خواهید صفحه را در بالای کابل ها بکشید و سپس واشر را روی ساقه بکشید. سعی کنید منحنی واشر را ارزیابی کنید زیرا شیلنگ ها و کابل های داده باید درون آن باشند.

در مرحله بعد ، مهره نصب را گران کرده و آن را روی ساقه بپیچید. این عالی خواهد بود اگر شما کسی را به شما بگوید که شیر آب در موقعیت مناسب روی سینک قرار می گیرد. پس از تأیید این امر ، احساس راحتی کنید که از یک ابزار مناسب برای محکم کردن مهره استفاده کنید.

مرحله ۴: قرار دادن براکت شیلنگ
انتهای شیلنگ اتصال را پیدا کنید و براکت را تقریباً دو اینچ از آنجا قرار دهید. شما می خواهید براکت در انتهای شیر آب بکشید. برای اطمینان از باقی ماندن آن از مهره ای که در خانه راهنمایی می کنید استفاده کنید. اکنون زمان آن رسیده است که شیلنگ و شیر آب وصل شود. تا زمانی که جّزییات موجود در کتابچه راهنمای محصول خود را دنبال کنید ، نباید سخت باشد.

مرحله ۵: اتصال جعبه کنترل
شما یک جعبه داده کنترل با شیر آب آشپزخانه بی دست و پا دریافت کردید. این جعبه دارای چندین ورودی برای اتصالات مختلف است. در اینجاست که شما باید خطوط تامین و شیلنگها را به جعبه داده وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که خطوط تأمین وارد قسمتهای ورودی مناسب و شیلنگها در درگاههای مربوطه می شوند. لطفا توجه داشته باشید که خطوط آب سرد و گرم هر کدام از آنها ورودی خاصی دارند.

برای محکم کردن اتصال از آچار قابل تنظیم استفاده کنید. می توانید با کشیدن آرام ، اتصالات را درست آزمایش کنید ، اما از نیروی بیش از حد استفاده نکنید.

در آخر می خواهید جعبه کنترل را به پایه کابینت وصل کنید.

مرحله ششم: لمس نهایی
کارهایی که باید انجام شود مراحل نصب را کامل می کند:

سر اسپری را به شیر آب وصل کنید. اگر از شیر آب کشویی استفاده می کنید ، ممکن است لازم باشد وزن را تنظیم کنید. دستورالعمل ها را دنبال کنید تا از موقعیت مناسب آن اطمینان حاصل کنید. موقعیت معمول در حدود ۱۵ اینچ از پایه شیر آب است.
باتری را به جعبه کنترل خود اضافه کنید تا بتواند شروع به کار کند. ممکن است لازم باشد که جعبه را شل کنید ، باتری اضافه کنید ، و دوباره پوشش را پیچ کنید.
کادر کنترل را به کابل داده وصل کنید. سیم بسته باتری را به جعبه اضافه کنید. ممکن است در پایه شیر آب یک چراغ چشمک زن مشاهده کنید.
اکنون ، تست کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه کارها را درست انجام داده اید. در صورت عدم شروع کار ، مطمئن شوید که باتری ها را به درستی وصل کرده اید.

اگر در حین نصب گیر افتادید ، در تماس با یک حرفه ای دریغ نکنید. اگرچه نصب DIY ممکن است مقداری پول را برای یک لوله کشی صرفه جویی کند ، اما شما نباید به خطر بیفتید که عملکرد شیر آب را خراب کرده یا آن را نابود کنید. به همین دلیل است که باید از محدودیت های خود راحت باشید و با لوله کش تماس بگیرید تا اطمینان حاصل شود که همه چیز بی عیب و نقص نصب شده است.

سؤالات متداول و پاسخ در مورد انتخاب شیر آب آشپزخانه

آیا بچه هایی در خانه خود دارم می توانم یک شیر آب آشپزخانه بدون درد بخرم؟

آیا بچه هایی در خانه خود دارم می توانم یک شیر آب آشپزخانه بدون درد بخرم؟ - بهترین شیرآلات آشپزخانه
آیا بچه هایی در خانه خود دارم می توانم یک شیر آب آشپزخانه بدون درد بخرم؟

پاسخ: بله ، اگرچه می تواند کمی ناخوشایند باشد. بعضی از کودکان حسگر حرکات را جالب می دانند و ممکن است هنگام خسته شدن آنها را به عنوان چیزی برای بازی کردن بدانند. به همین دلیل عاقلانه است که شما شیر آب را به اندازه کافی بلند یا دور از دسترس آنها قرار دهید. هم بچه ها و هم شیر آب را ایمن نگه می دارد.
از طرف دیگر می توانید یک شیر آب لمسی با دقت حسگر محدود پیدا کنید. این بدان معنی است که برای فعال کردن دستگاه باید دست ها را خیلی به دهانه نزدیک کنید. این احتمال را به حداقل می رساند که کودکان حسگرها را به طور تصادفی تحریک کنند و آشپزخانه شما را ایمن نگه دارند.
س: آیا غیرفعال کردن سنسورها در یک شیر آب قابل لمس امکان پذیر است؟

پاسخ: برخی از لوازم جانبی به شما امکان می دهد سنسورهای حرکتی واقع در داخل واحد را غیرفعال کنید. اگر در حال تمیز کردن آشپزخانه هستید یا بچه هایی دارید که می خواهید این کار را انجام دهید. غیرفعال کردن سنسورها ممکن است باعث افزایش طول عمر آنها و حفظ عملکرد شود.
س: چگونه یک شیر آب آشپزخانه بدون دست را به درستی حفظ و تمیز کنیم؟

پاسخ: هنگام تمیز کردن ، روند مشابه سایر شیرهای آشپزخانه است. این بدان معناست که اگر می خواهید وسایل را تمیز کنید ، می توانید از آب گرم و صابون ملایم استفاده کنید . در مورد نگهداری طولانی مدت ، حتما کتابچه راهنما را رعایت کرده و از هرگونه راه حل سخت استفاده نکنید.

سخن پایانی

تلاش ما را برای بهترین شیر آب آشپزخانه بی دردسر تمام می کند . همانطور که می بینید ، ویژگی های زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد. با این حال ، همه چیز با حسگرهای هوشمند شروع و پایان می یابد. شما به آنها نیاز دارید تا به اندازه کافی قابل اعتماد و حساس باشند تا متناسب با اولویت شما باشند.

علاوه بر این ، شما می خواهید مواد شیر آب از کیفیت استثنایی برخوردار باشند تا فیشور بتواند سالها در خدمت شما باشد. روند نگهداری بسیار ساده است ، اگرچه شما باید از اجزای برقی نیز مراقبت کنید.

ما امیدواریم که بررسی های شیر آب آشپزخانه ما را به شما کمک کند تا اثاثیه ای را انتخاب کنید که به بهترین نحو پاسخگوی نیاز شما باشد. این واحدها می توانند ضمن ارائه کلیه ویژگی های مدرن که راحتی و راحتی را به حداکثر می رسانند ، درجه یک و ظریف باشند.

از آنجا که شما در مورد کالایی تصمیم می گیرید که سال ها از آن استفاده خواهید کرد. عاقلانه خواهد بود که وقت خود را با تصمیم بگیرید. راهنمای خرید و بررسی های خود را یک بار دیگر بخوانید ، و واحدی را انتخاب کنید که عملکرد آن شما را خوشحال کند!

منبع : magrooz.ir