۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

لیست قیمت بهترین مدل‌های ماسک مو حاوی روغن ارگان ( با تخفیف خرید )

 
روغن آرگان یک مایع طلایی رنگ است که اگر بگوییم ارزشی برابر با طلا دارد، اغراق نکردیم. این روغن از مغز میوه درخت آرگان بدست می آید. درختی با عمر طولانی که پس از ۳۰ سالگی میوه می دهد. نکته جالب اینجاست که جنگل های آرگان فقط در کشور مراکش می روید و نه در جای دیگر. همین ویژگی باعث درآمد سرسام آوری برای مراکش شده است.

حال سوال اینجاست که چرا خیلی ها معتقدند که روغن آرگان ارزشی برابر با طلا دارد؟ جواب این سوال در لیستی بلند بالا از خواص و فواید این گوهر طبیعی قرار دارد. در ادامه درباره خواص و ویژگی ها، بهترین برند ها و تشخیص اصالت روغن آرگان می پردازیم.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله اینترنتی ایران تحقیق

آیا روزه با دین اسلام آغاز شد یا پیش از این نیز وجود داشته است؟


روزه یکی از مهمترین عباداتی است که خداوند برای بندگانش واجب فرموده است.

به گزارش خبرآنلاین، تاریخ پیدایش روزه و چگونگی تشریع آن در دین اسلام، موضوعی است که در سال روز واجب شدن روزه ماه رمضان در سال دوم هجری قمری به آن می پردازیم.

قدمت روزه در تاریخ زندگی بشر
می‌توان تاریخ تولد روزه را از زمان آدم ابوالبشر معرفی کرد. اگرچه در چگونگی و نحوه وجوب روزه اختلافاتی وجود داشته ولی اصل این عبادت بزرگ از همان ابتدا تا کنون، ثابت بوده است. روزه، عبادت دیرینى است که پیدایش آن را مى توان با حضور آدم (ع) در زمین و پس از خروج وى از بهشت، مقرون دانست .روایت ها و احادیث مختلف که در ادامه آنها را مرور می کنیم به قدمت روزه و چگونگی آن در میان ملت های مختلف پرداخته است.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مجله اینترنتی ایران تحقیق