دانلود کارتون سریالی اسمورف‌ ها The Smurfs TV Series 1981-1990

سریال انیمیشنی اسمورف ها با کیفیت بسیار خوب DVDRip

تمام قسمت ها اضافه شد

دانلود کارتون سریالی اسمورف‌ ها The Smurfs TV Series 1981-1990

نام سریال: اسمورف ها – The Smurfs | ژانر: انیمیشن، کوتاه، ماجراجویی | محصول آمریکا و بلژیک

زبان: انگلیسی | تعداد فصل: 9 سیزن | تعداد قسمت: 405 اپیزود | کیفیت: DVDRip

فرمت: MKV | حجم: هر قسمت حدود 100 مگابایت | امتیاز: 7.2 از 10

خلاصه داستان:
موجوداتی ریز جثه و آبی‌رنگ به نام اسمورف‌ها که در خانه‌های جنگلی کوچک‌شان زندگی می‌کنند، باید خود را از دیدرس مردی خبیث به نام گارگومل دور نگه دارند. شخصیت اسمورف‌ها به زبانی صحبت می‌کنند که مداوم از کلمه شترومپف در جمله خود استفاده می‌کنند که این کلمه معانی متفاوتی مانند فعل و اسم را بیان می‌کند. مثلاً می‌شترومپفم به شترومپف بیان می‌کنند و منظورشان می‌روم به جنگل است…

دانلود کامل کارتون سریالی اسمورف‌ ها

[دانلود همه قسمت های فصل 01]

[دانلود همه قسمت های فصل 02]

[دانلود همه قسمت های فصل 03]

[دانلود همه قسمت های فصل 04]

[دانلود همه قسمت های فصل 05]

[دانلود همه قسمت های فصل 06]

[دانلود همه قسمت های فصل 07]

[دانلود همه قسمت های فصل 08]

[دانلود همه قسمت های فصل 09]

درباره انیمیشن:
اسمورف‌ها (The Smurfs) مجموعه انیمیشنی ماجراجویی و کوتاه، محصول کشور‌های آمریکا و بلژیک است که طی سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۰ از شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی آمریکا پخش شده و بازیگرانی چون لوسیل بلیس، دنی گلدمن، فرانک ولکر، دان مسیک، مایکل بل، پل وینچل، جون فوری، ویلیام کالاوی، همیلتون کمپ و آلن اوپنهایمر در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند. این سریال که براساس مجموعه کتاب‌‌های مصور بلژیکی اسمورف‌ها به قلم پیر کالیفورد ساخته شده، در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورده که از میان آنها می‌توان به کسب یک جایزه در جشنواره امی برنامه‌های روزانه ۱۹۸۴ و نامزدی دریافت یک جایزه در جشنواره آثار منتخب کودکان ۱۹۸۹ اشاره کرد.

در سال ۱۹۵۸ اولین بار که این شخصیت‌ها خلق شدند محل زندگیشان در جنگل‌های انبوه در کوهستان بود که خانه‌هایشان درون قارچ‌های بزرگ در نظر گرفته شد و همچنین برای جابجایی و حمل ونقل برای مسیرهای طولانی از لک‌لک استفاده می‌کردند. در داستان اصلی خانه‌هایشان در قارچ‌هایی با اندازه‌های متفاوت و در مکانی سنگی و با درختان کم واقع شده بودند ولی در مجموعه تلویزیونی که ساخته شد خانه‌ها در قارچ‌هایی مشابه و در چمنزار و در کنار جنگل و رودخانه طراحی شد.

منابع 

مجله اینترنتی ایران تحقیق